Főmenü:
Ghost Blasters II.
Két játékos azon versenyzik ki éri el hamarabb a 10 pontot. Pont akkor jár, ha a szellemeken megjelenő számok összege egyenlő az előre megadott számmal. A játékosok a 'z' és a 'm' gomb megnyomásával jelezhetik választásukat.
Színezős játék
Összeadást és kivonást gyakoroltató szinezős játék. Az kiválasztunk az ecsettel egy területet és megoldjuk a hozzá tartozó műveletet. Az eredmény szinével lehet szinezni.
Írásbeli összeadást és kivonást gyakoroltató program.
Összeadást gyakoroltató program. A megjelenő egyjegyű és kétjegyű számokat kell kirakni a táblában található egyjegyű számokból.
Összeadást gyakoroltató program. A megjelenő egyjegyű és kétjegyű számokat kell kirakni a táblában található egyjegyű számokból.
Összeadást gyakorltató program, ahol használhatjuk a 2-
Összeadást gyakorlotató program, keressük meg az összeadandókat.
Összeadást gyakorlotató program, keressük meg az összeadandókat.
Összeadást gyakorlotató program, keressük meg az összeadandókat.
Összeadást gyakoroltató program. Válasszuk ki a helyes összeget, ha jól sikerült a majom építkezik.
Összeadást gyakoroltató program. Ha jó összegre kattintunk Jerry fut tovább, ha pedig nem, akkor pördül egyet.
Ürhajókban ülve támadnak az összeadandók. Lőjjük ki azt amelyik az adott összeghez tartozik.